Azend ERP

Uanset hvilken dør du går ind af hos Azend, så vil du altid møde et menneske der formår at sætte sig ind i, og være på omdrejnings- højde, med dig og din forretning. For os handler det gode samarbejde om at bygge stærke relationer funderet i høj faglighed.

Med den kombination, mener vi at vi klæder hinanden bedst muligt på til at sætte os ind i – og forstå – lige præcis de behov I har for jeres IT og ERP-løsninger.

Services

Skal vi hjælpe din virksomhed?

Én indgang til din forretning

For os er det ikke nok bare at være din leverandør – vores mål er at blive din betroede samarbejdspartner.

Differentieringen, for os, ligger i, at man som samarbejdspartner har en personlig, ligeværdig og tillidsfuld relation, hvor der er plads til at sige tingene som de er, fordi vi kender hinanden.
Hvor vi stoler på hinandens faglighed og udgangspunkt, og begge har som mål at understøtte din virksomheds drift og udvikling – vi gør det vi er bedst til, så du også kan gøre det du er bedst til.

Understøtter dit nuværende ERP-system de behov du har for:

  • Økonomi – og lagerstyring
  • Logistik
  • Effektivisering af arbejdsprocesser

Skræddersyet løsning

Med vores dygtige konsulenter, udviklere og supportere har du et helt team af dygtige forretningsrådgivere lige ved hånden. Vi kan være med dig hele vejen, fra specifikation af krav, analyse, implementering, uddannelse og efterfølgende support. Vi anbefaler eksklusivt at bruge Business Central, fordi det er den løsning der altid vil vokse med din virksomhed.

Du møder en brugerflade der er meget nem og intuitiv, og så kan du endda tilgå den via en browser på alle enheder, fordi systemet er cloudbaseret. Du vil derudover også opleve en stor fleksibilitet, fordi BC kan integreres med en bred vifte af andre løsninger og tillægsmoduler, hvilket betyder at vi kan bygge det så det passer præcist til dine behov.

Opdateringer skal du heller ikke tænke på – det har Microsoft styr på, og de laver løbende forbedringer som automatisk bliver rullet ud hos dig. Når vi implementerer Business Central, så arbejder vi altid ud fra deres standard-funktionalitet, hvortil vi laver en sammenkobling med specialiserede tillægsmoduler.

På den måde får du en skræddersyet løsning til dine unikke behov. For os er det helt grundlæggende, for at opnå den rette balance mellem standardisering og tilpasning – og på en måde der er omkostningseffektiv, fleksibel og skalerbart. Fordelen er også, at du nemt og enkelt kan udskifte et modul, som ikke længere er nødvendig eller hvis der er kommet et bedre alternativ

Max Græsborg

“De tog os seriøst lige fra starten. Så længe vi har så god service fra Azend, så vil jeg helt klart anbefale jer til folk, hvis jeg hører de har udfordringer med IT.”

Max Græsborg

Project & Procurement Manager – Aqua d’Or

Ingvard Sand

“Efter mange gode år med JDC, har vi pr. årsskiftet (2019) skiftet leverandør vedr. IT generelt. Azend sørger nu for alt IT I hele SAND GROUP. Alt blev implementeret smertefrit hen over en weekend.”

Ingvard Sand

Owner – Sand Group

“Det har været rart at Azend kendte os, da vi skulle i gang med projektet. De har kendt vores forretningsstruktur, og lavet en fornuftig løsning til os.”

Allan Nielsen

Tidl. CFO & IT-ansvarlig, Thygesen Textile Group