Support Agreement Azend

Til alle vores kunder med supportaftale
Ring til os på 6988 4939 eller skriv på support@azend.dk

Supportaftalen gælder for følgende:

  • Azend yder brugersupport for den enkelte bruger der har tilføjet en supportaftale.
  • En supportaftale omfatter fjernsupport via telefon, mail & fjernopkobling.
  • Der er ingen begrænsning på antallet af sager der oprettes.
  • Support er ikke undervisning eller dybe tekniske opgaver/fejlsøgning.
  • Nye sager skal oprettes via support@azend.dk eller via vores support nummer 6988 4939.
  • Aftalen gælder i tidsrummet 07.30 til 17.00 mandag til torsdag og 07.30 til 14.30 fredag.

Opgaver der er omfattet af support:

  • Windows OS / Mac OS:
    Alle versioner der er understøttet af Microsoft / Apple
  • Print i Windows / Mac OS
  • Brugersupport Officepakken:
    Alle Officeversioner supporteret af Microsoft 365.
    Fejlretning på lokale installationer.
  • Tilpasning brugerrettigheder:
    Microsoft AF, filserver og rettigheder på PC / MAC
  • Oprette og slette brugere ud fra forud defineret procedure:
    Microsoft AD
    Microsoft 365
  • Skift af password:
    Microsoft AD
    Microsoft 365
  • Standard applikationer:
    Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Safari og Edge
    Adobe Reader, MitID
  • Microsoft 365 Licenser:
    Vedligeholde korrekt antal licenser
  • Antivirus:
    Vedligehold

Har du ikke en supportaftale?